lørdag 7. mars 2009

Ny blogg

Jeg prøver meg på en ny blogg. Den forrige var så gjerrig på bildestørrelser. Tenkte jeg skulle prøve meg på denne og dermed få bedre bildefremvisning.

De gamle innleggene finner du HER

Våknet grytidlig i dag (typisk ettersom det er lørdag). Var litt deppet ettersom Dånekåpa jeg gjorde ferdig i går kveld ble helt ubrukelig. Jeg har rett og slett brukt garn som gjorde at arbeidet ble alt for tungt. Så den går i opprekkhaugen.

Tillot meg å starte en tunika/kjole fra Garnstudio i dag som trøst.

Jeg synes den er nydelig i de originale fargene, men jeg har likevel valgt tåkegrønn med detaljer i lys lilla og brunt. Spennende å se hvordan det blir, men så langt liker jeg det hele.

Håper du/dere vil komme innom senere også. Det er så hyggelig med besøk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar