onsdag 16. november 2011

Feber

Feber og forkjølelse.  Ja, høsten er helt klart her.  Tåka ligger lavt og legger seg som et skummelt islag på veier o.a..
Jobben må vente til feberen forsvinner.  Har ikke ork til noe særlig, men heldigvis liker jeg å lese.   Ettersom jeg elsker krim tester jeg forskjellige forfatterere, og har funnet en ny ( for meg) lokal forfatter som engasjerer.  Knut Lindh.  Jeg leste først  Når de døde våkner og nå er det Blodsbrødre som er bok nr 2 i serien hvor alt skjer i Follo og Ski Politistasjon står sentralt.

For de som liker krim, så anbefaler jeg bøkene, og bor du i Follo, er det ekstra moro når alt skjer i området så man kan se for seg hvor ting skjer. 

Det er foreløpig ikke flere bøker i denne serien, men jeg skal passe på når det evt kommer flere.  Hvis noen har andre forfattere å anbefale, setter jeg pris på det.  De "vanligste" krimforfatterne som Nesbø, Larsson o.l. er alle lest, men mer ukjente forfattere vil jeg gjerne høre om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar