fredag 10. desember 2010

Planene klare

Fredag i dag og det var som vanlig kaos da jeg tenkte jeg skulle prøve å få tak i noe Wollmeise garn.  Dårlig opplegg, og etter hva vi hører er det ikke noen planer om å forsøke å oppgradere systemet.  45 minutter med å trykke f5 uten å få tak i noe jeg hadde lyst på er faktisk ikke verdt tiden eller innsatsen mer. 
Så hva gjør man da?  Finner en annen super butikk og trøstehandler der.

BUGGA er bare såååååååååååååå mykt og deilig.  Egentlig mer en favoritt enn Wollmeise når jeg tenker meg om.  70% Merino, 20% Cashmere og 10 % Nylon.   Planene er klare for garnet.  Det skal bli en jakke.  Jeg kommer til å prioritere jakker i 2011.  Ettersom jeg er ganske varm av meg er det ofte upraktisk med strikkede gensere, så nå skal jakker strikkes i forskjellige tykkelser og fiber.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar