mandag 31. mai 2010

Postmann

Postmann kommer innom nå og da ( i alle fall med en hentelapp). For et par dager siden la han faktisk en pakke i kassen her. Det var garn? Ikke at det er rart at jeg får garn, men jeg har da vitterlig ikke bestilt noe som helst på lange tider. Og det stemte..................................
Inne i pakken la det cascade 220 paint. 3 hesper i nydelige grønnfarger. Disse bestilte jeg 18 februar sto det på følgeseddelen. Jeg kan ikke huske det og i alle fall husker jeg ikke hva jeg skulle bruke dem til, men det gjør jo ikke noe. Det er et nydelig, mykt ullgarn som sikkert kommer til sin rett litt ut på høsten en gang.
Så var det en av to Fair Isle bøker jeg har kjøpt. Jeg er veldig fasinert av denne tradisjonen. Har ingen plan akkurat nå for å strikke Fair Isle, men skal lese litt og kanskje la meg inspirere.
Den siste pakken som kom var debbie Bliss Summer. Jeg er litt usikker på hvorfor jeg bestilte dette. Finner i grunnen ikke noe jeg ønsker å strikke i det, men mye hyggelig lesing er det jo.
I tillegg kom det nye wirere til strikkepinnenene mine. Jeg trengte ( ja, tenk! Jeg trengte dem faktisk) noen som ikke var så lange. Så her er det 40 cm, 60 cm og 80 cm. I tillegg bestilt jeg to sett med skjøtestykker. Ikke fordi jeg egentlig noen gang har hatt behov for det, men man vet jo aldri.

Cottage Garden genseren min er forresten ferdig. Den ble superfin i mine øyne. Så fort jeg får noen til å leke fotograf skal jeg legge ut bilder. Jeg er faktisk så fornøyd at jeg vurderer å strikke en til, men da kanskje i tynt ullgarn. Vi får se, men jeg er i alle fall veldig fornøyd.

3 kommentarer:

  1. For et faaaaaaaaaaaantastisk garn og hvilke farger. Jeg bare elsker grønt og disse nyansene smeltet jeg for.
    du verden. Må nok søke litt på det garnet ja.. *drømme*

    Takk for titten.
    Ha en flott kveld.

    SvarSlett
  2. Flott garn du har fått i postkassen ;o) Koselig med strikkeoppskirfter, selvom en ikke har noen plan, så er det koselig å bla , og finne inspirasjon. Ha en flott kveld !

    SvarSlett
  3. for et morsomt innlegg. Det er som å høre meg selv :)

    SvarSlett