mandag 25. januar 2010

Award

Jeg har fått en award av Smarie. Med awarden følger det noen regler. Jeg må for eksempel fortelle 7 ting om meg selv som dere kanskje ikke vet.

1. Jeg har to sønner på 21 og 24 år. Den ene bor hjemme og den andre sammen med sin nydelige samboer, bare fem minutter unna. Jeg er heldig.

2. Jeg spiser ikke lam eller sau!!!!!! Får munnen full av ull, synes jeg. Unntaket er faktisk røykt pinnekjøtt.

3. Jeg elsker å bade , både lekebade og svømme. Det bør være i saltvann, og med de sommerene vi har her, blir det mye mindre av det enn jeg skulle ønske.

4. Jeg har hatt kreft. Ondartet føflekkkreft på armen som ble hurtigoperert i 2002. Alt bra nå.

5. Jeg har født dødfødte tvillinger i 25 uke og mistet et barn i 24 uke. Jeg har det helt greit med dette, men hvis noen ønsker å spørre eller prate så er det bare å ta kontakt.

6. Jeg har vært gift i 2,5 år nå og er stadig like forelsket i mannen min.

7. Jeg elsker å kjøpe kalendere, filofaxer o.l. Tør ikke tenke på hvor mange jeg har. (eller hvor mange ganger jeg kommer til å bytte kalender utover året)


Jeg må jo også sende awarden videre til blogger jeg liker. det er mange av dem, men jeg velger å sende den til de jeg besøker mest. Håper de vil ta imot. Uansett så er det flotte blogger.

In-my-mothers-name

Irenesol

BenteB`s Blog

Med pinner

Felisis blog

Manne

Silja

Ønsker alle en flott mandagskveld videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar