søndag 29. november 2009

Miss May Sjal

Denne ønsker jeg meg til jul. Har sendt en forespørsel, ( må jo hjelpe de rundt meg med presangene ) ettersom de ikke automatisk kan ta i mot bestillinger utenfor USA. Grei å ha strikketøy i enten man er hjemme eller avgårde med garn og pinner.
Jeg har verdens flotteste garn liggende. Det har ligget til et passende arbeid dukker opp, og her kom det. Cleite fra Twist Collective. Det er så utrolig mange flotte mønster hos dem. Tror jeg kunne fylle strikkebehovet i mange år fremover med mønster fra dem.

Og her er drømmegarnet. Må be dere andre strikkere som er innom å ikke sikle på skjermen. Nesten umulig å få tak i, men når man har venninner som faktisk har reist ned til butikken i Tyskland for å handle, så drypper det litt på oss andre også.





Jeg har egentlig mer enn nok å strikke på om dagen, men dette skal få være adventstrikkingen. Ikke noe hast med dette, bare kos som skal få vare en stund. Vil jo holde lenge på med et så nydelig materiale. hvordan kan ull bli såååå mykt?

4 kommentarer:

  1. Den vesken var kuul. Må nøye meg med å sikle på garnet. Spennede å se sjalet... Ønsker deg en fortsatt god søndag!

    SvarSlett
  2. Ja, da har jeg nesten sluttet å sikle, men ikke helt. Jeg gleder meg virkelig til å se det sjalet ferdig i det nydelige, herlige garnet. Sukk ...

    Jeg ønsker meg også den veska der, men jeg tviler på om den rekker fram til ju, så jeg kommer til å ønske meg den i bursdagsgave i stedet.

    SvarSlett
  3. Tja........... kommer den ikke til jul, så har jeg gebursdag i februar, så det skal nok gå greit. Kostet bare $22 så da er det overkommelig for alle rundt meg.

    SvarSlett
  4. Jeg har vaska siklet etter meg, og er bare misunnelig på sjalgarnet nå. Gleder meg til å se både begynnelse, framgang og ikke minst det ferdige resultatet.

    SvarSlett