fredag 10. juli 2009

Feminine Knits skjørt

Jeg trodde jeg bestilte en ny bok da denne kunne forhåndsbestilles i mars. Men.... ble litt lang i masken da jeg skjønte at det var Feminin Strikk av lene Holme Samsøe. Men boken er flott og jeg hadde den ikke på forhånd, så kjøpet var greit likevel.


På Hobbyboden satte Irenesol i gang en along på skjørtet. Og her er mitt resultat. Må blokke det litt så det blir litt "flatere", men alt i alt er jeg veldig fornøyd. Jeg har gjort om litt i livet. Strikket dobbelt og skal sette i strikk, men den glemte jeg å kjøpe i dag, så det får bli til uken.
Skjørtet er strikket av Safran fra Drops.






Mønsterbord A, strikket på pinne 3,5

Mønsterbord B

Mønsterbord C, strikket på pinne 3

Mønsterbord D

3 kommentarer:

  1. Nydelig, nydelig. Gleder meg til å starte på mitt jeg også og håper jeg holder like høyt tempo som deg.
    Ha ei fin helg :-)

    SvarSlett
  2. Så flott det ble! Nydelig farge også. Godt jobba!

    SvarSlett
  3. Skjørtet ditt ble kjempefint! Gratulerer med vel utført jobb, håper du (og jeg;-)) får brukt skjørtet masse!

    SvarSlett