søndag 8. mars 2009

Litt oppdatering

Søndag og ufyselig vær ute. Flott håndarbeidsvær, med andre ord.
Jeg har gjort ferdig lua i Luealongen på Hobbyboden. "Flettene" danner møster av en ugle, men jeg har valgt å ikke sette på øyne. Blir da litt mer unisex, synes jeg. Ettersom denne skal avgårde til lueinnsamlingen til kreftavdelingen på Stavanger Universitetssykehus, er den strikket i kløfri, dobbel alpakka. Mønster finnes HER


Jeg oppfordrer ALLE til å strikke en lue eller flere og donere til SUS. Mer informasjon finner du på denne siden. Jeg var med på det samme i 2008, da samlet vi inn til Ullevål Sykehus.



***********************************************************************************



Har forsøkt å ta bildet av garnet jeg bruker i sommerkjolen. Kameraet og jeg er ikke helt venner i dag. Spesielt den lilla (som ser lyseblå ut) er helt feil. I øyeblikket er den lilla og den grønne strikket inntil hverandre. Det er ikke spesielt vakkert, men senere skal det hekles en brun kant mellom disse fargene, og da tror jeg det blir bra.






1 kommentar:

  1. Hei! Vi har nesten helt likt bloggnavn vi:)

    SvarSlett